Plans for 2019


Je to tu zase! Vítám vás všechny v roce 2019!

Uff! To byl ale rok. Musím říct, že rok 2018 mi dal hodně zabrat, nejen z fyzickýho hlediska, ale hlavně psychicky. Pojďme si společně shrnout trochu ten minulý rok a připomenout si, o čem všem to vlastně bylo :) 

Nevím ani kde začít. Co všechno se vlastně událo? Když se podíváte na plány na rok 2018, co jsem psala minulý rok, bylo tam pár bodů, který jsem se snažila splnit. Co se vyplnilo a co jsem naopak nedokázala? Pojďme na to! 


První a nejvíc důležitý plán bylo dosáhnout 10 000 views tady na blogu. Hádejte co? Dosáhli jsme toho den před koncem roku. chápete to? DEN! Já už jsem počítala s neúspěchem, ale ono se to vyplnilo. Nevíte jaký jste mi tímto dali dárek jak k Vánocům, tak do Nového roku, ale i na celý zbytek života. Poprvé se mi totiž splnilo něco, na čem mi zaleželo tak, jak na ničem jiným. DĚKUJU!


U zbylých plánů jsem se docela zasmála, protože pitný režim se mi nepodaří plnit celý rok snad nikdy ...Nevadí :D Co se mi ale podařilo, je začít nosit hodinky. Nevěřila jsem, že se mi podaří si na ně zvyknout, ale motivace mě hnala dál, zvládla jsem to! Teď už jsou hodinky základ, bez kterýho bych nemohla asi vyjít ven. I když teď nosím spíš ten chytrý náramek, protože jsem se za posledních pár měsíců zbláznila a počítala jsem si každý krok a byla naštvaná, že mi telefon kroky, co nemám telefon v ruce, nepočítal. Tak čirou náhodou, když mamce pořizovali nový telefon do práce, dostala k nim tyto skvělý hodinky, který nosím už dejme tomu měsíc a půl a jsem spoko! :) Vy, kteří jste na tom podobně a rozhodujete se, jestli je to dobrá investice, rozhodně můžu doporučit, protože se s nimi cítím mnohem líp :) 

O Fit postavě bych se asi úplně nebavila :D NEVYŠLO!  Dál? :D ..(takový to...Thank U, next) :D  Začít umět žít sama se sebou? Kami? Vážně? ….NEVYŠLO! :D Bohužel na toto téma si později asi dáme článek zvlášť, protože to má delší příběh a ještě nevím jak se to bude teď vyvíjet celkově, ale dám vědět! Slibuju! No a posunout věci na vyšší lvl? Halooo, 10 000 je tam! Životní úspěch a naprosto novej lvl, jedeme dál lidičky! Těším se na to.

A teď už by bylo asi na čase se trochu věnovat plánům na rok 2019 co? Já vím, pardón, jdu na to! Jak už jsem psala minulý rok, čím jsem starší, tím jde vidět, že moje plány, předsevzetí a ty jak se říká "goals" jsou trochu na úrovni. Já letos nešetřila a rozhodla jsem se si jich dát hned několik. Samozřejmě vám sdělím jenom pár z nich, protože přece jenom si chci něco nechat jako takovou osobní bonusovou třešničku na dortu :) 
Mám začít od nejdůležitějších nebo naopak ? Sakra, s tímhle bojuju už roky :D 
  • V první řadě bych se letos chtěla zaměřit na MINIMALISMUS - nejen, že je to téma, které se poslední dobou objevuje naprosto všude, ale přijde mi, že v mém životě je několik věcí, lidí a situací, které bych ráda odstranila. 
  • Dalším takovým větším krokem je pořídit si nového krasavce v podobě Olympusu. Ano, chci být neoriginální a mít stejný foťák jako většina blogerek. Smiřte se s tím. Když jsem si kupovala svoji D5300 druhá možnost byl právě Olympus PEN E-PL. No, to bylo v době, když jsem ještě něvěděla, co přesně budu fotit. S nikonem fotím všechno od krajiny, zvířat, věcí. A budu dál, jenom mě to pořád táhne směrem k Olympusu a vím, že se nechci trápit v nejistotě jestli ano nebo ne. Když se mi to podaří, bude můj! :) 
  • Jóga. Téma samo o sobě. Musím se ji naučít, ať už je to sebetěžší. Jelikož já a pohyb jsme momentálně ne 2x za dobře, jelikož moje koleno po roce funkčnosti opět vykazuje službu, ale tak i moje záda trpí. Je čas to změnit! 
  • Také bych se chtěla letos dostat na svoji, takovou "mezipatrovou" váhu a tak na ní letos asi budu pilně pracovat. S tím se spojuje vlastně i celá ta MANA strava, co u mě poslední dobou vidíte často. Bude článek ! 
  • Rozhodně chci letos více cestovat, protože po zkušenosti z Amsterdamu, který jsem navštívila v září, jsem připravená cestovat častěji. Další plán spojený právě s cestováním, je naučit se nový jazyk. Ano, o tomto sním už delší dobu, ale reálně jsem na to nikdy moc neměla odvahu, ani čas.
  • Poslední a pro mě ten nejhlavnější plán a úkol, který musím splnit za každou cenu je UŽÍT SI ROK 2019. Poslední roky jsem celou dobu jenom fňukala, jak je to těžký a že mi nic nejde. Takhle to dál nejde. Je na čase si začít užívat život, jelikož mi 20 už za chvilku nebude a bude to zas o rok horší ! :D

Co vy a vaše plány na rok 2019? Rozhodli jste se letos zaplnit svůj Goal list tak jako já nebo jste jenom z tradice nahodili jeden nebo dva plány ? :) Těším se na vaše plány dole v komentáři :) 

To je ode mě všechno! Ještě jednou vám přeji krásný rok, plno zážitků, úspěchů, zdraví a lásky a doufám, že se tu dál budeme potkávat v takových počtech jako tomu bylo letos! DĚKUJU ještě jednou všem za podporu, udělali jste mi obrovskou radost a namotivovali jste mě k dalšímu pokračování a ukázali mi, že to opravdu smysl má ! Díky, díky, díky!!!!


P.S.: Pokud byste chtěli vidět moje shrnutí roku 2018, mrkněte SEM :)))))

XO ♫♀ Adorkable

Komentáře

Oblíbené příspěvky