MARK products


Před nějakou dobou mě oslovil samotný MARK, jestli nechci v rámci spolupráce vyzkoušet nějaké novinky a produkty, které jsem vám tu ještě nepředstavovala.

Jestli si pamatujete, můj problém s kůží a akné obecně, byla docela katastrofa. Teď musím zaklepat na všechno dřevo, je to dobrý! A právě jedním z pozitivních produktů, které se mi osvědčily a výsledek na nich byl opravdu znatelný, byly právě Mark produkty.




Dostala jsem tedy 2 výrobky na vyzkoušení. Prvním byl Shower Pudding a druhá byla maska Detoxifying Sugar Scrub. Někteří už jste možná o tomto slyšeli, někteří možná ne. Tak či tak vám o tom povím víc :D




"Rozmazlujte se během sprchování. Vyzkoušejte můj sprchový puding s něžnou vůní azalky. Díky mandlovému a olivovému oleji důkladně, ale šetrně očistí pokožku a svěží květinová vůně azalky promění vaši každodenní sprchu na chvilku příjemné relaxace." Tak to doslova říká Mark.

Já osobně jsem se zamilovala do vůně tohoto produktu. Ale...Bohužel mi chvíli potom, co jsem začala tento produkt testovat, doktor zakázal jakýkoliv parfémovaný přípravek na kůži. Dokonce jsem dostala čočku, že jsem musela povinně absolvovat plavání a tím si kůži odrovnala ještě víc. To samozřejmě ale neznamená, že pro vás je tento produkt špatný. Když jsem ho zkoušela, byla jsem nadšená. Sice, jak jsem řekla, jsem měla vždycky problém s kůží a pokožka mě potom hodně svědila, ale výsledky byly opravdu neočekávané. Pokožku jsem měla krásně hebkou, voňavou a trošku i obroušenou. Za mě i při nemoci naprosto super produkt a rozhodně vám ho doporučuju!!!


A pak tu máme Green tea Detoxifying sugar scrub. Uff, to je dlouhý název :D Na tomto produktu se mi opravdu líbí jak malý a jednoduchý je, ale uvnitř toho najdete víc než se zdá. Mám pocit, že i tento scrub se dá použít na tělo, ale to se přiznám, že jsem nezkoušela, tudíž nemůžu říct. Ale na obličeji ? TOP! Opět jsem pleť měla hebkou, svěží, bez takových těch mastných míst (fuj). V realitě je ale prostě pro každého lepší , když takový produkt odzkouší sám a tím zjistí, co mu vyhovuje a co naopak nesnese. I tak ale doufám, že vám aspoň trochu tato malinká recenze něco přinesla. Odkaz na všechny produkty od firmy Mark vám hodím SEM :) 


Ono to možná vypadá, že všechno jenom chválím, ale opravdu je to tak. Mark mi ve většině produktů naprosto vyhovuje, proto jsem ráda, že mohu spolupracovat právě s nimi. Nejen, že jejich produkty neubližují mojí šílené kůži, která si občas stěžuje i na vodu, ale jsou přírodní. Sice nejsem typ člověka, co má všechny produkty 100% přírodní, ale poslední dobou si na toto dávám pozor. Přece jenom, je lepší držet se přírodněji vyráběných produktů, než těch, které se musí složitě chemicky zpracovávat. Ale zase, nejsem odborník a nemůžu ostatním kecat do toho, co nosit, nenosit a co je z čeho vyrobeno. Každopádně toto téma mě poslední dobou hodně zajímá a po malých krůčcích se snažím přicházet na další a další přírodní alternativy takových těch Beauty produktů, ale nejenom těch.

Doufám, že se vám článek líbil a pokud od Marku nebo jakékoliv jiné značky, která se zabývá přírodněji zpracovaným produktům víte, dejte mi vědět v komentářích, ať se pak společně můžeme bavit i o dalších produktech :)

XO ♫♀ Adorkable

Komentáře

  1. Ďakujem za skvelé tipy, už dlho premýšľam, že si niečo od tejto značky objednám :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem pomohla :) Jejich produkty jsou opravdu skvělé!

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky