Switzerland Autosalon 2019


Už jsou to dny, týdny a měsíce, co se uskutečnila tato událost. A já do teď nebyla schopná napsat ani řádek článku :D Shame! Já vím. Ale znáte mě. A myslím si, že spousta z vás zná tento pocit, kdy nemáte čas vůbec, ale vůbec na nic, protože se vám přiblížilo zkouškový nebo právě procházíte traumatem zvaným maturita.

Každopádně bych se s vámi chtěla podělit o moji výpravu, na jedno z mých vysněných míst, ŠVÝCARSKO. Ano je to tak, po letech přemýšlení a hloubání, dloubání, jsem se rozhodla vzít kámošku a jedem!



Musím říct, že na vlastní pěst jsem se ještě nikdy neodvážila nikam vyrazit a ani tentokrát tomu nebylo jinak. Not gonna lie, trochu mě to štvalo. ALE...Jak říkám po každým výletu, který absolvuju...Sem se musím ještě někdy podívat! Ještě než začnu s vyprávěním, řeknu vám tohle. Nesuďte lidi. Když jsem řekla, že jedu na AUTOSALON do Ženevy, nikdo se mě neptal "fakt?!" nebo "do Ženevy?!". Jediný co jsem dostala za zpětnou vazbu byly debilní komentáře typu "Jsi holka, proč tam jedeš? Však tomu ani nerozumíš!" Nesuďte lidi, když jim nevidíte pod kůži.

Mám už zkušenost z výletu z Amsterdamu (který jsem ještě taky nevydala, fakt marná ta holka) s cestovkou CK Metal. Je to cestovka z Brna, takže jsem si řekla proč ne, pojedem zase s něma. Tak se stalo. Cesta trvala cca 12 hodin, ano jelo se autobusem a bylo to hooodně náročný, ale nakonec jsme na místo dojeli s předstihem cca 2 hodin.


Když jsme tam dorazili, bylo fakt hnusně. Jelikož jsme ještě chtěly jít pak s kamarádkou do centra, doufaly jsme v lepší počasí. To se nakonec nepodařilo, ale nevadí, deštník jsme nakonec ani nevytáhly.

Když jsme se ale dostali dovnitř, což bylo hned asi 2 minuty po otevření bran, zíraly jsme. Všude, ale fakt kompletně všude byli lidi. Ano, čekaly jsme to, ale WOW. Na vlastní oči všechno vypadá hned o něco větší!

No každopádně jsme, po důkladným prostudování plánku areálu vymyslely, jak bysme to celý mohly obejít. Hmmm, teď si tak zpětně říkám, kde nastala chyba, protože už po hodině jsme byly totálně unavený a byly jsme asi ve třetině :D No, nakonec jsme ještě pak zjistily, že jsou i místa, kam jsme se nepodívaly, ale to co? nevadí ! Teď už si užijte mé fotky, který při počtu lidí musím říct, že vypadají až sakra dobře :D (Ego up) .





Modrej Rolls - Royce? Jakože cože? 





Tohle fáro se mi líbilo dost jenom díky tomu, že bylo vystavený na šikmé ploše. Nijak upevněný, prostě si to tam jenom tak chillovalo :D 



Samozřejmě jsem nemohla odejít bez fotky svého jmenovce :D 





Tady nastal ten okamžik, na který jsem čekala už od instastory Menta, který tam byl den předemnou :D  PROSÍM VÁS, TOHLE BUGATTI, TENHLE KRASAVEC, BYL NEJNAVŠTĚVOVANĚJŠÍM MODELEM NA CELÝM AUTOSALONU.  Dostala jsem se k němu jak nejblíž to šlo. Jenže když jsme se potom chtěly dostat pryč, chytili jsme se v totálním davu, který se mačkal na sebe, nedalo se tam dýchat a než jsme se odtamtud dostaly, uběhlo půl hodiny.












A že mi nevěříte kolik lidí tam bylo? Mrkejte na drát. Tohle je jenom ta jedna třetina plochy výstaviště, kterou jsem zachytila. Druhá část a celé druhé patro vypadalo úplně stejně jako na fotce níže :D 




Pak už jsme se rozhodly, že se podíváme i do centra Ženevy. Lístek na autobus stál 3€ a byl myslím na hodinu. V centru jsme toho moc nestihly, ale jelikož tohle není hlavní město, kromě pár zajímavostí a míst jsme toho moc nenavštívily. Příště samy a určitě najdeme víc! 





Na to, že jsem nebyla schopná ten článek vydat v čase, kdy to bylo aktuální, tak si myslím že za mě dobrý :D 

Mám takový výlety ráda a myslím si, že teď jak budu mít toho volna víc, takových článků můžete očekávat víc, protože mám v plánu pár výletů, který za to určitě budou stát :) 

Doufám, že se vám to líbilo a pokud jste došli až sem, děkuju ! Vážím si toho :) Tak se uvidíme u dalšího článku, snad už sooner ! 

XO ♫♀ Adorkable

Komentáře

Oblíbené příspěvky