It's not always that easy ..


Wow, oukey. Tohle bude trochu vážnější a povídací článek.

Už pár týdnů mi věci nevychází tak jak bych chtěla aby byly a tak jsem si řekla, že je na čase se svěřit lidu. Ne, že bych se tu chtěla nějak psychicky hroutit nebo si vylívat srdíčko, jak je život těžkej. ON JE, ale my se ho musíme naučit žít takovej jakej je. Let's do this!


Každopádně, pojďme na to. Před cca 2 týdny jsem začala cítit takový ten "vnitřní neklid", jestli víte, co myslím. Necítila jsem se dobře ve svým vlastním těle a po letech se zápasem s PPP (o kterém bych chtěla později, až se na to budu 100% cítit, napsat samostatný článek), jsem si řekla, že tohle nemůže dopadnout dobře. Začaly mě přepadat záchvatový stavy. Ať už to byly záchvaty přejídání se nebo záchvat potřeby mít doma uklizeno. Přišlo to všechno.

Jsem docela líná, nebudu lhát, proto mě tohle docela vyděsilo. Já a dobrovolně uklízet? Pár měsíců zpátky naprosto nereálná představa. Struggle pokračoval. Strašně jsem se chtěla někomu svěřit. Potřebovala jsem se někde vybít tady z toho stavu, ale nebylo kde. Tak jsem uklízela.

No, teď musím říct, že moje uklízení se dostalo až pomalu na úroveň Marie Kondo metody uklízení. Pokud nevíte o co jde, je to jednoduchý. Tato skvělá, inspirativní žena popisuje a radí, jak si udělat pořádek … v podstatě ve svým životě. Takže jsem zredukovala sbírku oblečení na polovinu, všechny víc jak 2 roky starý sešity šly k šípku a přišla radost. Ta ale netrvala dlouho. Nemůže to být přece tak jednoduchý, to by nebylo ono.

Po týdnu pořádku v mým pokoji, jsem chytila další záchvat, který jsem už ve svém pokoji neměla kde aplikovat, jelikož byl tak uklizený, že mě nenapadalo, co bych mohla ještě vyklidit. Takže přišla na řadu kuchyň. Tady ale nastává miléniový problém a to je zbytek mé domácnosti. Do teď říkám, že při pohledu na naši kuchyň potřebuju psychiatra a pásku přes oči, ale dobře, svoji práci jsem odvedla a spousta věcí našla nový prostor nebo navštívila koš.

Teď, když se tak vracím k pointě celého článku, říkám si, jestli jsem to raději neměla popsat jako MINIMALISTICKÝ ZÁCHVAT. Jednoznačně by situaci vystihoval nejlíp :D

Pak nastal ale problém a to bylo právě záchvatové přejídání. Tento problém u mě moc často nenastával a měla jsem spíš problém jídlo přijímat než naopak. V této situaci jsem byla a pořád jsem docela bezradná. Jediný, co mi jde myšlenkami je to, že nutně potřebuju parťáka, co mě zabaví a bude semnou sportovat, protože je to jediná činnost, při které nemyslím na jídlo. Tohle zabere ještě nějakou dobu, ale doufám, že se z tohoto rychle vyhrabu, protože jinak zešílím.

Na závěr bych chtěla asi jenom říct, buďte šťastní. Buďte sví a užívejte života (motto dne, clap, clap. Dneska válím) :D !!!
Ne, teď vážně. Pokud vás občas přepadne podobná chvilka, kdy nic nedává smysl a vy se potřebujete někomu vypovídat a nemáte komu, napište to nebo to jednoduše vykřičte do světa. Napište dopis babičce, pište po stěnách, hoďte to na papír nebo to vyventilujte jakkoliv jinak. Uleví se vám, stresu bude míň. Věřte mi, vlastní zkušenost.

Doufám, že se vám tohle povídání, takový bez smyslu, líbilo. Dejte mi vědět jestli právě teď nebo v minulosti jste bojovali s nějakou poruchou, problémem, jestli vás něco trápí nebo cokoliv co vás napadne. Ráda si o tomhle s váma popovídám :) Jste skvělí !

XO ♫♀ Adorkable

Komentáře

  1. Předem děkuji, že si myslíš, že jsem skvělý. Dělá mi to radost. Rozhodně s tebou souhlasím v tom dělat věci, které cítíš v hloubi duše. Je to ta nejlepší věc, kterou můžeš pro sebe udělat. Minimalismus je fakt fantastické, dost mě začíná bavit a hned jak dorazím do ČR, tak si taky plánuji takový záchvat! :'D. Dál taky vypsat si kamkoli svoje pocity se mi tak už osvědčilo, takže nemůžu s tímto příspěvkem nic jiného než souhlasit. A rád bych podotkl, že mě bavil víc než některé, takže si myslím, že někdy tvůj dojem "bez smyslu" může pro někoho být naprosto opačným dojmem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že moje smysly se dneska pletou v hodně směrech :D Minimalismus je super, doporučuju ještě shlédnout KonMari metodu uklízení, to je úplně vrchol skvělosti :) Jsem ráda, že tě článek bavil.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky