Travel Squad Roadtrip 2019 part. 2


Páni, psát dvě části za sebou, uff. Každopádně jsem slíbila, že tento výlet dokončím a taky že to tak bude! Jdeme na to :)



DEN 4.
Z ubytování jsme se vydali opět na cestu, k naší další destinaci, asi té nejtěžší. Než jsme se k ní ale dostali, nečekaně nás těsně před cílem zastavila paní ve vestičce a chtěla po nás vstupné a ne zrovna v našem "low cost" stylu. Vstup do této chráněné oblasti stál 12,50 . Po 15 minutách čekání na semaforu, aby přejelo asi 5 aut, jsme konečně dojeli do cíle. Před námi byla tato nádhera. Schlegeisspeicher. Jezero tak čisté, že to nebylo ani možný. Prošli jsme se tedy po hrázi, která byla fakt obrovská. To ale nebylo to hlavní, co jsme přijeli objevit. Hlavním cílem byl o cca 700 m výš. 







Pak jsme začali šplhat do kopce. A že to kopec byl jak kráva. Naštěstí jsem byla už psychicky víc připravená než den předtím a měla jsem na koleni ortézu, takže hurá vzhůru (vyryté železo z ortézy mám na noze ještě teď jenom tak pro info, abyste měli pojem :D ).


Tyto zastávky byly hlavně kvůli tomu, že jsem místy už fakt nemohla popadnout dech, ale ten výhled za to fakt stál ! 


A ne, tohle není filtr, tohle je čistě modrá voda :)


Po cestě jsme hledali tento vodopád, protože nás dovedl až k místu, které jsme chtěli všichni vidět a hlavně se tam samozřejmě vyfotit. 



Olpererhütte v nadmořské výšce 2389 m. n. m. byla naše zastávka a výhled na celé údolí s jezerem. No, však se na tu krásu podívejte sami :) 




A přesně tuto lávku můžete vidět na každé fotce, když na instagramu napíšete Olpererhütte. Lávka nad tím vodopádem, co jsme tak pronásledovali. Lávka ale není vůbec tak nebezpečná, jak se může z fotky zdát. Na tu hrůzu, jako byl Highline179 to rozhodně nemá! Tohle místo jednoznačně stojí za návštěvu. Nás opět docela zlobila mlha, ale i tak jsme cesty vůbec nelitovali.




A nastal čas se zase posunout dál. Po cestě na další ubytko, které jsme zase hledali den předtím, jsme se rozhodli zastavit u Krimmlerských vodopádů. Opět jsme ale nevysledovali cestu a vstup do té oblasti stál nějakých 8. Super :D 






Teď si možná říkáte.."A co bylo dál?" Pak jsme jeli asi 400km na Slovinsko. Naprosto zbytečně, bohužel. Hlavním cílem tohoto výletu byl Triglav, ale na oba dny, kdy jsme tam měli být, bylo hlášeno počasí na dvě věci a když jsme se probudili, blesky lítaly všude a bohužel ani jeden z mých spoluúčastníků neměl ani pláštěnku, tak jsme se rozhodli pro předčasnější ukončení výletu. TO ale není všechno. Po cestě jsme se už domlouvali, co bysme mohli dělat další den. No a jelikož jsme ještě ten den dojeli až domů, každý jsme se vyspali ve svém, tak jsme se rozhodli pro Vídeň.

Vídeň jsem viděla bohužel na předchozím výletu jenom z jednoho místa, tak jsme se rozhodli společně navštívit ještě Vídeň, když máme celý den a nikdo z nás nechtěl sedět celý den doma.

DEN 5.
Vídeň. Tak jsem se těšila, že jsem hned ráno zvládla zaspat a probudit se asi 5 minut před tím, než dojel kamarád a měl mě vyzvednout. Tak jsem v rychlosti nahodila nějaký outfit, který jsem pak celý den, stejně jako sebe, proklínala do pekel, protože jsem si vzala snad to nejteplejší oblečení a ono zrovna bylo krásně, i když byl hlášený déšť.

Vyrazili jsme teda do centra. Jak jsem tak zjistila, zaparkovali jsme na úplně stejným místě, jako jsem byla se spolubydlou posledně. Náhoda. To nám ale nevadilo. Jelikož nám nevyšlo šlapání na Triglavu, vymyslela jsem nám celodenní procházku v centru a že to byla procházka. Samozřejmě jsem si vzala boty, který stály taky za hovno, takže AU, nejen, že mi bylo teplo, ale i nohy to nedávaly. Dost skuhrání, pojďte se podívat, kam všude jsme se dostali :)


Na tento domeček jsem narazila docela náhodou, takže jsem ho přidala do listu "must visit". Toto místo se jmenuje Hundertwasserhaus. Z tohoto místa jsme toho moc neměli, jelikož bylo všude strašně moc turistů, tak aspoň pár fotek . 



Jediná věc, co se mi na tomto místě podařila zachytit, jsou dva koupající se holubové. A jak krásně pózovali :D



Vidíme kostel, copak to znamená pro Travel Squad? Jdem tam! Bohužel jenom co jsme vkročili, jsme zjistili, že se tam konají nějaké křtiny či co to bylo, tak jsme zas hodně rychle vystřelili ven :D 


Prater!!! Nesměl chybět. A s ním nesměly chybět ani atrakce, které tam čirou náhodou byly :D 











A pak jsme po cestě narazili na tuto obrovskou katedrálu. Doslova se jmenuje St. Francis of Assisi Church (nevěděla jsem, jak to vyskloňovat, pardon). Náhodné památky byly ještě možná lepší než ty, které jsme reálně navštívili.




Prošli jsme most a viděli obě části Dunaje, protékajícího středem Vídně.



Důkladná prohlídka staveb nesměla chybět! 


Po kratší zastávce v blízkém parku, kde se z nějakého důvodu lidi i koupali ve vodě, i když ta voda nevypadala 2x lákavě, jsme se vydali k dalšímu bodu mého listu a to byl Donauturm. Vídeňská věž společně i s celým parkem. 

Pak už bylo jasný, že se blíží oběd a kamarád začal být nervózní (jako po celou dobu výletu). To víte, já občas nepotřebuju jíst vůbec a kamarádka je vegetariánka a jídlu taky moc nedá :D Chudák musel s námi trpět. Tak jsme začali hledat místo, kde se najíme. 




A narazili jsme na veganský festival. Kamarádovi se to vůbec nelíbilo, ale my jsme byly docela nadšený! Poprvé jsem zase vyzkoušela něco jiného a musím říct, MŇAM! Bylo to moc dobrý. Kamarád po dlouhém přemlouvání sám sebe se rozhodl zkusit štěstí a po půl hodině, kdy byl nezvěstný, se vrátil i s jídlem v ruce a dokonce to nakonec nemohl dojíst, tak jsme mu pomáhaly. MŇAM! 



Tam jsme nabrali sílu a pokračovali do toho centra, které jsme původně chtěli navštívit. Jelikož už bylo po 3.hodině odpoledne, trochu jsme museli zrychlit, abychom vůbec dojeli domů.

První, co jsme navštívili byla katedrála svatého Štěpána. Krásná jak z venku, tak zevnitř. Jelikož byla neděle, měli tam mši, o čemž jsme opět nevěděli, tak jsme se nenápadně vypařili ven bočním vchodem a pokračovali v objevování. 




Tento klučina nejen, že krásně hrál (a vypadal sakra hezky), ale každou skladbu prožíval jako nikdo. Vypadá to, že tam nikdo není, ale přesně vlevo na fotce stál velký dav lidí, kteří si i sedali na zem, aby si ho mohli poslechnout hrát. Street umělci opět zabodovali! 


Dostáváme se k Michaelerplatz. Opět na boku byl kostel, který jsme museli navštívit :D a pak jsme prošli skrz tuto krásnou budovu, která se jmenuje Hofburg, abychom se dostali ještě na poslední místa. 



Dostali jsme se k Äuseres Burgtor, kolem kterého bylo spoustu dalších zajímavostí jako například Princ Evžen, Jezdecká socha arcivévody Karla, Neue Burg a mnoho dalších.




Náměstí Marie Terezie bylo hned za sloupem, který jsme prošli. Toto náměstí obklopují dvě totožné budovy, ve kterých jsou převážně muzea, co jsme tak googlili na místě.


Po menší pauze, abychom ještě mohli dojít k úplně poslednímu bodu, jsme po cestě narazili na další zajímavostí, jako například sochu níže (jestlipak uhádnete, kdo to je) a hned za ním lešení s zajímavě vyšitým poselstvím. 


 (AS LONG AS THE ART MARKET IS A BOYS CLUB, I WILL BE A FEMINIST.)


Je to tu, úplný závěr výletu je tu a s ním i kostel sv. Karla Boromejského. Tady jsme seděli hodně dlouho a kochali se krásným výhledem, hudbou. Pak už se začínalo stmívat, tak jsme se rozhodli k cestě k auto a domů :) 



Děkuju svým kamarádům za krásný výlet, který jsme společně, i přes ty měsíce neschopnosti se domluvil, nakonec zvládli uskutečnit. Na takové výlety jezdím hodně ráda a příští rok to uděláme mnohem větší. ALE! Kamarádi moji, dejte mi teď rok, ať se na ty kopce pořádně připravím a aspoň do půlky vydržím :D

Lidičky, cestujte, poznávejte a buďte přítomní. Je to skvělý pocit a já jsem ráda, že jsem tohle mohla zažít. Ne každý si tohle může jenom tak zařídit a jet. Bylo to skvělý a doufám, že příští rok a možná i dřív uvidíme na dalším výletu!

Pokud jste to dočetli a dokoukali až sem, gratuluju! Virtuálně jste se s námi právě vrátili z naprosto super výletu! Doufám, že se vám články líbily a brzy se uvidíme u nějakého dalšího :)

XO ♫♀ Adorkable

Komentáře

Oblíbené příspěvky